Wednesday, May 4, 2011 | By: Ain AF8

AF Showcase

Gambar oleh : Epalocian Crew

Laporan oleh : Epalocian Crew





Ingatkah anda? hehe.. suspen tak? Just permulaan posting kali ni je. Wanna story with U guys abot event last Sunday. Telah berlangsung AF Showcase di AEON AU2 Setiawangsa berdekatan Rumah Kaca AF9 bermula jam 12 pm. Ramai artis yang turut berada di showcase tersebut antaranya Ain AF8, Farina AF8, Mawi AF3, Aril, Jambu, Man, Nazmi, Miza AF9, Aida AF9, Amir AF9 & ramai lagi. Di hoskan oleh Aril AF7. Ramai juga pengunjung yang turut menyaksikan showcase tersebut.






Ramai juga Epalocians yang turut hadir ke showcase tersebut. Thanks guys. U guys memang rock la. Tak lupa si cilik kesayangan Ain yang turut hadir. Ain telah menyanyikan single terbaru beliau iaitu Nafas Sempurna sekaligus mempromosikan single terbarunya itu. Respons yang dapat kami lihat semasa Ain mendendangkan lagu tersebut adalah di luar jangkaan kami. Ramai yang menyukai lagu tersebut. 




Selepas tamat persembahan, Ain keluar ke backstage. Bermula la sesi beramah mesra & bergambar bersama peminat. Sekali lagi di luar jangkaan kami. Ramai yang tidak melepaskan peluang bergambar bersama Ain. Teramat la ramai peminat yang nak bergambar dgan Ain ni. Wah, ramainya fans Ain. Syukur alhamdulillah! Korang boleh tengok sendiri dalam pics kat atas ni. Non stop ok. hihi.. Ain pun nampak happy on that day. Epalocians ada sama then ramai yang nak bergambar dngan Ain. Of coz la Princess Epaloca kita ni happy.




Di atas ini adalah antara pics Ain bersama Epalocians yang hadir. Yang tiada dalam gambar harap maaf yerk. haha.. We all enjoy with Ain. Tersangat la happy Ain di samping Epalocians kesayangannya. Okey ini saje untuk laporan Ain with Epalocians kali ini. Kami sangat enjoy & hope to see Ain serta yang lain2 juga. Sebelum menutup tirai kali ini, kat bawah ni disertakan pics Ain semasa AF Showcase last Sunday. Hope U guys suka & puas menatap wajah kesayangan Epalocians ni. 








Ini saje untuk posting/laporan kali ini. Hope U guys enjoy membaca & sila komen ok. Salah & silap harap korang maafkan yer.. Okey guys, need to stop here. Will update U guys later. Keep supporting Ain AF8 & Nafas Sempurna ok. Bye! Salam...

0 shout out loud:

Post a Comment